1. دسر و تزئینات
  2. مرباها

حلوای هندی

هویج سبزی ای شیرین، خوشمزه، اشتها آور، ادرارآور و از بین برنده یبوست است.هویج منبع غنی بتاکاروتن است که بتا کاروتن پیش ساز ویتامین A می باشد. یعنی در بدن تبدیل به ویتامین A می شود.ویتامین A برای تقویت سیستم ایمنی، محافظت از پوست، ریه، لوله گوارشی و همچنین در رشد سلول ها و تولید مثل حائز اهمیت است.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

5 راهکار برای تصمیم گیری بدون پشیمانی

آیا تصمیم گیری برای شما سخت است؟ آیا نسبت به انتخاب خود نگرانید و فکر می کنید که در آینده از تصمیم خود پشیمان خواهید شد؟ یا اینکه بدلیل کمبود اعتماد بنفس از عدم تصمیم گیری بموقع و سریع رنج می برید؟ در حقیقت تعداد بیشماری از افراد نگران توانائی خود در امر تصمیم گیری می باشند و مطمئنم اگر از شما در باره روال معمول خود در تصمیم گیری های تان بپرسم، ممکنست جواب شما منفی باشد.
ادامه مطلب

حلوای هندی

هویج سبزی ای شیرین، خوشمزه، اشتها آور، ادرارآور و از بین برنده یبوست است.هویج منبع غنی بتاکاروتن است که بتا کاروتن پیش ساز ویتامین A می باشد. یعنی در بدن تبدیل به ویتامین A می شود.ویتامین A برای تقویت سیستم ایمنی، محافظت از پوست، ریه، لوله گوارشی و همچنین در رشد سلول ها و تولید مثل حائز اهمیت است.
ادامه مطلب
  1. فوت و فن

آیا آرد را می بایستی قبل از مصرف الک کرد؟

سوال: آیا واقعا ما نیازی به الک کردن آرد داریم؟ پاسخ: خیر، اجباری در کار نیست. آیا بحث در همین جا خاتمه می یابد؟ نه کاملا!
ادامه مطلب
  1. آشپزی کودکان

فرنی هویج با آرد برنج گلها

در این قسمت دستور کامل تهیه فرنی هویج برای کودکان با آرد برنج گلها در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است
ادامه مطلب
  1. آشپزی کودکان

فرني آووکادو

برای کودکان 8 ماه به بعد یکی از فرنیهای مقوی و خوب ، فرنی آووکادو می باشد که دستور تهیه آن را از ادامه مطلب پیگیری نمایید
ادامه مطلب
  1. دسر و تزئینات
  2. مرباها

مربای گلابی جنگلی

گلابی جنگلی را از وسط نصف می کنیم و هسته ها را می گیریم. سپس نیمی از شکر و تمام گلابی جنگلی ها را لایه لایه در قابلمه ریخته و یکروز در یخچال قرار می دهیم. سپس نصف شکر و 2 لیوان آب را به گلابی جنگلی و شکر اضافه می کنیم و داخل قابلمه می ریزیم و روی حرارت میذاریم وقتی که جوش آمد حرارت را کم می کنیم و در ظرف را بسته اجازه می دهیم با حرارت ملایم یک ساعت بماند تا قوام پیدا کند.
ادامه مطلب
  1. صبحانه

صبحانه ای مقوی با بلغور جو و پودر پروتئین وانیلی

- ابتدا بلغور جو دوسر را با مقدار مساوی از مایع مورد نظر ترکیب کنید. این مایع بسته به انتخاب شما می تواند شیر، ماست و یا حتی آب میوه باشد. اگر از جو خرد شده (تصویر سمت چپ در عکس بالای صفحه) استفاده می کنید بر میزان مایعات بیافزایید. و در صورت استفاده از جو نیمه آماده (تصویر سمت راست در عکس بالای صفحه) از میزان مایعات بکاهید. - در این مرحله می توانید از هر نوع افزودنی نظیر طعم دهنده یا ادویه ای خاص (مانند دارچین)، هر نوع شیرین کننده ای (مانند عسل یا شکر قهوه ای)، میوه های خشک شده (مانند کشمش) استفاده نمایید.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15