1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 7

نتیجه تحقیقات بعمل آمده بر روی نوشیدنی انرژی بخش قهوه؛ نشانگر تاثیر آن در کاهش خطر ابتلا به افسردگی می باشد. بررسی محققین دانشگاه کلمبیا و مدرسه Public Health هاروارد بر روی 50.000 خانم نشان داده است، آن تعداد افرادی که در روز 2 الی 3 فنجان قهوه کافئین دار مصرف کرده اند، 15% کمتر از اشخاصی که فقط در هفته یک فنجان قهوه نوشیده اند، مبتلا به افسردگی شده اند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 11

ترکیب غلات سبوس دار و شیر کم چرب برای آغاز یک روز کاری بسیار مناسب است. این وعده غذایی همانگونه که انتظار می رود حاوی پروتئین، فیبر و کربوهیدرات های نوع پیچیده که به آرامی هضم می شود، می باشد و از مزایای دیگر آن می توان به آماده شدن سریع آن شاره نمود.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن (بخش آخر)

اسفناج گیاهی با برگ های سبز، منبع غنی از موادی همچون فولات یا اسید فولیک (ویتامین B9)، ویتامین E و ویتامین K می باشد. این سبزی به پیشگیری از بیماری زوال عقل کمک می کند. نصف پیمانه اسفناج پخته حاوی 3/1 اسید فولیک مورد نیاز بدن شما و پنج برابر ویتامین K ای است که بدن شما در روز نیاز دارد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی برای داشتن دندانهایی سفیدتر و شفاف تر (بخش سوم)

با توجه به نتیجه مطالعات انجام شده در ژورنال General Dentistry ، تمامی نوشیدنی های شیرین شده برای دندان مضر می باشند، چه بسا که نوشیدنی های انرژی زا و ورزشی نقش مخرب تری هم برای دندان داشته باشند. محققین دریافته اند که مصرف طولانی مدت چنین نوشیدنی هایی مشابه با لیموناد های قوطی، باعث خوردگی مینای دندان شده و از ضخامت دندان کاسته شده، باعث نفوذ پذیری بافت و تیره شدن رنگ دندان می شود.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

بهترین زمان برای انجام هر کاری (بخش دوم)

بهترین زمان برای تمرینات ورزشی مرتبط با پرورش عضلات ساعت 6 بعد از ظهراست. در این محدوده زمانی حرکات پرشی، قدرتی و کششی شما سریعتر و با توان بیشتری انجام می گیرد. در این زمان دمای بدن شما در بالاترین سطح، مفاصل دارای انعطاف پذیری بیشتر، هدایت عصبی سریعترو گردش خون عضلات شما قویتر می باشد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

تقویت ناخن های دست با یک فرمول خانگی

ممکنست شما از آن دسته افرادی باشید که همیشه بدنبال یافتن ساده ترین و آسان ترین راه برای حفظ سلامت خود می باشید. بهمین خاطر در ادامه بحث یکی از ساده ترین راه های محافظت و تقویت ناخن های دست را برای تان شرح می دهیم. همانطور که می دانید روغن زیتون ماده ای شفابخش و معجزه گر است. بهمین دلیل از روغن زیتون در محصولات بهداشتی برای تقویت پوست و مو استفاده می شود.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

10 کاری را که افراد موفق دوباره انجام نمی دهند (بخش اول)

همه ما مرتکب اشتباهاتی می شویم اما آن گروه از افراد، موفق محسوب می شوند که از اشتباهات خود پند بگیرند. مفهوم "هیچگاه به عقب باز نگردید"، چیست؟ دکتر هنری کلود، روانشناس بالینی و نویسنده کتاب هیچگاه به عقب باز نگردید: 10 عملی را که شما هیچگاه آنها را مجددا انجام نمی دهید، اظهار می دارد: "اشخاصی که چه در زندگی خود و چه در کار و تجارت به آگاهی و موفقیت خاصی دست یافته اند، ناشی از تجربه شان در آن زمینه می باشد و هیچگاه برای دست یابی به همان هدف اشتباهات قبلی را تکرار نکرده و راه های قدیمی را دوباره طی نمی کنند."
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

رشد مجدد سبزیجات دلخواه تان در منزل

از دور ریختن سبزیجات خودداری کنید. اتفاقا وقتیکه اضافات سبزیجات را بلا استفاده تصور کرده و تصمیم به دور ریختن آنها دارید، می توانید با روش هایی خاص به رشد مجدد آنها نه در مکانی مخصوص بلکه در آشپزخانه خود کمک کنید. از جمله سبزیجاتی که می توان آنها را در گوشه ای از آشپزخانه خود احیا نمود؛ کرفس، کاهو، ریحان، سیب زمینی شیرین و نظائر آن می باشند. نیاز به وسایل خاصی ندارید، فقط اختصاص وقت، کمی صبر و حوصله، نور آفتاب و آب، ابزار شما خواهند بود. بدون صرف هزینه، همیشه از وجود سبزیجات تازه و ارگانیک در منزل خود بهره مند شوید. این روشها را به سادگی می توان به فرزندان خود نیز آموخت.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19