1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن (بخش آخر)

اسفناج گیاهی با برگ های سبز، منبع غنی از موادی همچون فولات یا اسید فولیک (ویتامین B9)، ویتامین E و ویتامین K می باشد. این سبزی به پیشگیری از بیماری زوال عقل کمک می کند. نصف پیمانه اسفناج پخته حاوی 3/1 اسید فولیک مورد نیاز بدن شما و پنج برابر ویتامین K ای است که بدن شما در روز نیاز دارد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی برای داشتن دندانهایی سفیدتر و شفاف تر (بخش سوم)

با توجه به نتیجه مطالعات انجام شده در ژورنال General Dentistry ، تمامی نوشیدنی های شیرین شده برای دندان مضر می باشند، چه بسا که نوشیدنی های انرژی زا و ورزشی نقش مخرب تری هم برای دندان داشته باشند. محققین دریافته اند که مصرف طولانی مدت چنین نوشیدنی هایی مشابه با لیموناد های قوطی، باعث خوردگی مینای دندان شده و از ضخامت دندان کاسته شده، باعث نفوذ پذیری بافت و تیره شدن رنگ دندان می شود.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

ایده های دکوراسیون بهارانه با گلها (بخش دوم)

همگان مطلع هستند که با کمک گل های رنگین بهاری و گلدان های گیاهان تریینی می توان حال و هوای خانه را از یکنواختی و سکون بدر آورد. یک گلدان کوچک مملو از گل های رنگین، یک درختچه مینیاتوری و هر گیاه سبز رنگی، حس فرا رسیدن بهار را در شما احیا و پایدار می نماید. حتی می توان این حال و هوا را با قرار دادن گلدان های حاوی گیاهان نعناع، رزماری و جعفری در کنار پنجره آشپزخانه در این محیط نیز پدید آورد.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

خودداری از استفاده همزمان محصولات آرایشی

در این ایام آنقدر به تعداد محصولات آرایشی افزوده شده است که در استفاده از آنها کاملا سردرگم می شویم. همانطور که می دانید مواد متفاوتی در ساخت محصولات آرایشی بکار رفته است که برخی از آنها قابلیت استفاده همزمان با هم را ندارند. در این مطلب به پنج مورد از این محصولات اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 11

ترکیب غلات سبوس دار و شیر کم چرب برای آغاز یک روز کاری بسیار مناسب است. این وعده غذایی همانگونه که انتظار می رود حاوی پروتئین، فیبر و کربوهیدرات های نوع پیچیده که به آرامی هضم می شود، می باشد و از مزایای دیگر آن می توان به آماده شدن سریع آن شاره نمود.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

بهترین زمان برای انجام هر کاری (بخش دوم)

بهترین زمان برای تمرینات ورزشی مرتبط با پرورش عضلات ساعت 6 بعد از ظهراست. در این محدوده زمانی حرکات پرشی، قدرتی و کششی شما سریعتر و با توان بیشتری انجام می گیرد. در این زمان دمای بدن شما در بالاترین سطح، مفاصل دارای انعطاف پذیری بیشتر، هدایت عصبی سریعترو گردش خون عضلات شما قویتر می باشد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

10 کاری را که افراد موفق دوباره انجام نمی دهند (بخش اول)

همه ما مرتکب اشتباهاتی می شویم اما آن گروه از افراد، موفق محسوب می شوند که از اشتباهات خود پند بگیرند. مفهوم "هیچگاه به عقب باز نگردید"، چیست؟ دکتر هنری کلود، روانشناس بالینی و نویسنده کتاب هیچگاه به عقب باز نگردید: 10 عملی را که شما هیچگاه آنها را مجددا انجام نمی دهید، اظهار می دارد: "اشخاصی که چه در زندگی خود و چه در کار و تجارت به آگاهی و موفقیت خاصی دست یافته اند، ناشی از تجربه شان در آن زمینه می باشد و هیچگاه برای دست یابی به همان هدف اشتباهات قبلی را تکرار نکرده و راه های قدیمی را دوباره طی نمی کنند."
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

سازگاری با گرمای تابستان به کمک مواد غذایی (بخش آخر)

با فرا رسیدن روزهای گرم و بلند تابستان، خنک ماندن به شما احساس آرامش می دهد. در این ایام، حفظ درجه حرارت طبیعی مرکزی بدن برای سلامتی شما حائز اهمیت است. تغییر ناگهانی دمای بدن بدلیل ماندن در نور مستقیم آفتاب و یا ساعت ها کار کردن در محلی محصور می تواند اثرات نامطلوبی بر عملکرد شما بگذارد، از جمله: گرفتگی عضلات، بروز بثورات جلدی، تهوع و سرگیجه. اگر حرارت بدن تان برای مدتی طولانی بالاتر از حد طبیعی قرار بگیرد، اعضای داخلی بدن نیز می توانند در معرض آسیب باشند.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19