1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 11

ترکیب غلات سبوس دار و شیر کم چرب برای آغاز یک روز کاری بسیار مناسب است. این وعده غذایی همانگونه که انتظار می رود حاوی پروتئین، فیبر و کربوهیدرات های نوع پیچیده که به آرامی هضم می شود، می باشد و از مزایای دیگر آن می توان به آماده شدن سریع آن شاره نمود.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

15 کاری که شما به عنوان پدر و یا مادر می بایستی برای فرزندان تان انجام دهید تا آنها متوجه عشق و محبت شما شوند (بخش آخر)

برای انتخاب لباس روز بعد کودک تان و یا انتخاب مقصد مسافرت برای تعطیلات پیش رو را با همفکری ایشان انجام دهید. نحوه گفتگوی تان به شکلی باشد که آنها با علاقه در تصمیم گیری شرکت کرده و نظر واقعی خود را بیان کنند. این موقعیت خوبی برای یادگیری استقلال در تصمیم گیری البته با راهنمایی های پدر و مادر می باشد
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

10 کاری را که افراد موفق دوباره انجام نمی دهند (بخش اول)

همه ما مرتکب اشتباهاتی می شویم اما آن گروه از افراد، موفق محسوب می شوند که از اشتباهات خود پند بگیرند. مفهوم "هیچگاه به عقب باز نگردید"، چیست؟ دکتر هنری کلود، روانشناس بالینی و نویسنده کتاب هیچگاه به عقب باز نگردید: 10 عملی را که شما هیچگاه آنها را مجددا انجام نمی دهید، اظهار می دارد: "اشخاصی که چه در زندگی خود و چه در کار و تجارت به آگاهی و موفقیت خاصی دست یافته اند، ناشی از تجربه شان در آن زمینه می باشد و هیچگاه برای دست یابی به همان هدف اشتباهات قبلی را تکرار نکرده و راه های قدیمی را دوباره طی نمی کنند."
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

آرامش ذهن با انجام سرگرمی های پیشنهادی (بخش آخر)

هرچند که آشپزی برای برخی افراد ممکن است کاری سخت و طاقت فرسا به حساب آید اما برای سایر افراد علاقمند، سرگرمی توأم با لذت و برطرف کننده استرس می باشد. این هنر خلاقیت شما را می طلبد، به همین خاطر به پاکسازی ذهن و آماده نمودن آن برای بکارگیری ایده های نوین کمک می کند. کاری مانند برش دادن و خرد کردن مواد غذایی هرچند خیلی ساده بنظر می آیند اما کاری است آرامش بخش.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

سازگاری با گرمای تابستان به کمک مواد غذایی (بخش آخر)

با فرا رسیدن روزهای گرم و بلند تابستان، خنک ماندن به شما احساس آرامش می دهد. در این ایام، حفظ درجه حرارت طبیعی مرکزی بدن برای سلامتی شما حائز اهمیت است. تغییر ناگهانی دمای بدن بدلیل ماندن در نور مستقیم آفتاب و یا ساعت ها کار کردن در محلی محصور می تواند اثرات نامطلوبی بر عملکرد شما بگذارد، از جمله: گرفتگی عضلات، بروز بثورات جلدی، تهوع و سرگیجه. اگر حرارت بدن تان برای مدتی طولانی بالاتر از حد طبیعی قرار بگیرد، اعضای داخلی بدن نیز می توانند در معرض آسیب باشند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

تامین سلامت و شادابی موها با مصرف شش ماده مغذی

یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم در برخورداری از موهایی شاداب، نوع تغذیه می باشد. با مصرف صحیح مواد غذایی خاص می توان به تحقق این امر کمک نمود. لذا پیشنهاد می شود شش ماده مغذی زیر را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید:
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

تقویت ناخن های دست با یک فرمول خانگی

ممکنست شما از آن دسته افرادی باشید که همیشه بدنبال یافتن ساده ترین و آسان ترین راه برای حفظ سلامت خود می باشید. بهمین خاطر در ادامه بحث یکی از ساده ترین راه های محافظت و تقویت ناخن های دست را برای تان شرح می دهیم. همانطور که می دانید روغن زیتون ماده ای شفابخش و معجزه گر است. بهمین دلیل از روغن زیتون در محصولات بهداشتی برای تقویت پوست و مو استفاده می شود.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

فوائـد ریـواس

در قرون گذشته از خواص درمانی این گیاه در کشورهای آسیایی برای پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماریها استفاده می شد. بدلیل مواد مفید موجود در این گیاه، گنجانیدن آن در رژیم غذایی به افراد توصیه می شود. تنها قسمت گیاه که قابل خوردن است ساقه آن می باشد که با مصرف آن مقادیر قابل توجهی از ویتامین A، C،E و K جذب بدن می شود. این گیاه منبع غنی از مواد معدنی شامل کلسیم، پتاسیم، منگنز، منیزیم، فسفر، آهن و مس می باشد. فیبر موجود در ساقه ریواس برای سیستم گوارش مفید است و همچنین مصرف این گیاه به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19