1. محیط زیست

راهکارهایی در جهت حمایت از محیط زیست و پیشگیری از آلودگی در منزل (بخش دوم)

همواره مصرف صحيح و حفاظت از محيط زيست به عنوان یک وظيفه انسانی مطرح بوده است. لذا آموزش به افراد جامعه در جهت استفاده صحيح از محيط زيست از اهميت ويژه ای برخوردار است. در زیر راهكارهايی عملی برای تشویق آحاد جامعه به مشاركت در حفظ محيط زيست اشاره شده است.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

معرفی 11 عدد از بهترین ملزومات سیلیکونی برای استفاده در هر آشپزخانه ای (بخش اول)

اگر تا بحال از یک ابزار سیلیکونی استفاده کرده باشید، با من موافق خواهید بود که یکی از بهترین ملزومات آشپزخانه می باشند. دلایل استفاده از این ابزار، بکارگیری راحت، قابلیت استفاده مکرر، جنس نچسب و قابلیت شستشوی بسیار آسان آن (حتی در ماشین ظرفشویی) می باشد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

6 راه حل طبیعی برای پیشگیری از عوارض ناشی از پیری پوست صورت (بخش اول)

صدها محصول و روش های گرانقیمت برای جوان سازی و زیبایی پوست صورت در دسترس همگان است که ممکنست استفاده برخی از آنها برای سلامتی افراد مضر باشد. لذا پیشنهاد می شود با بکارگیری دستور العمل های ساده و با صرف هزینه هایی بمراتب کمتر، پوست صورت خود را شاداب و درخشان نگاه دارید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

نکات کاربردی برای پیاده روی

به ازای هر 1600 مترپیاده روی، مردی با وزن 68 کیوگرم، 100 کالری، مردی با وزن 90 کیلوگرم، 133 کالری و یک مرد با وزن 113 کیلوگرم، 166 کالری می سوزاند. شما هم بطور تقریبی به همان میزان کالری می سوزانید، چه آن مسافت را پیاده طی کرده و چه آن را بدوید. تنها فرقش در این است که با دویدن مسافت مزبور را سریعتر طی می کنید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

هفت تمرین ورزشی برای درمان درد کمر

لطفا پیش از شروع به انجام تمرینات ورزشی به نکات زیر توجه کنید: - از انجام تمرینات ورزشی زیر هنگام بیرون زدگی حاد دیسک کمر، خودداری نمایید. - در صورت تشدید درد، برای چند روز تا رفع درد، انجام حرکات ورزشی را متوقف نموده سپس با تعداد کمتری از تمرینات شروع کنید. - برای انجام سایر تمرینات تخصصی حتما با کارشناس یا پزشک متخصص مشاوره نمایید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

نحوه نگهداری کاهـو

کاهوی تازه برداشت شده از مزرعه هنوز یک سبزی زنده و شاداب است.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

درمان های ساده خانگی برای رفع ترک پاشنه پا (بخش اول)

اولین گام در راه داشتن پاهایی صاف و بدون ترک، مداوای آسیب های بجا مانده می باشد، لذا برای آغاز یک درمان ساده خانگی را توصیه می کنیم. تشتی از آب گرم را که بتوانید پاهای خود را در آن قرار دهید آماده کرده و به آن نمک فرآوری نشده، آب لیمو ترش تازه، گلیسیرین و گلاب بیفزایید. پاهای خود را بمدت 15 الی 20 دقیقه در این تشت استراحت دهید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مداوای خانگی برای درد خار پاشنه ی پا (بخش آخر)

خار پاشنه پا در اثر تجمع کلسیم در ساختار استخوانی آن ناحیه ایجاد می شود. دلائل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد؛ از جمله دویدن و پریدن بدفعات بر روی سطوح سخت، اختلالات راه رفتن، استفاده از کفش های فرسوده که در محافظت از پا بخصوص ناحیه پاشنه ضعیف عمل می کنند و اضافه وزن. افزایش سن و بیماری دیابت هم از جمله عوامل تاثیرگذار در بروز این مشکل می باشند.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19