1. سلامت وتغذیه

6 راه حل طبیعی برای پیشگیری از عوارض ناشی از پیری پوست صورت (بخش اول)

صدها محصول و روش های گرانقیمت برای جوان سازی و زیبایی پوست صورت در دسترس همگان است که ممکنست استفاده برخی از آنها برای سلامتی افراد مضر باشد. لذا پیشنهاد می شود با بکارگیری دستور العمل های ساده و با صرف هزینه هایی بمراتب کمتر، پوست صورت خود را شاداب و درخشان نگاه دارید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

درمان های ساده خانگی برای رفع ترک پاشنه پا (بخش اول)

اولین گام در راه داشتن پاهایی صاف و بدون ترک، مداوای آسیب های بجا مانده می باشد، لذا برای آغاز یک درمان ساده خانگی را توصیه می کنیم. تشتی از آب گرم را که بتوانید پاهای خود را در آن قرار دهید آماده کرده و به آن نمک فرآوری نشده، آب لیمو ترش تازه، گلیسیرین و گلاب بیفزایید. پاهای خود را بمدت 15 الی 20 دقیقه در این تشت استراحت دهید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

نحوه نگهداری کاهـو

کاهوی تازه برداشت شده از مزرعه هنوز یک سبزی زنده و شاداب است.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

هفت تمرین ورزشی برای درمان درد کمر

لطفا پیش از شروع به انجام تمرینات ورزشی به نکات زیر توجه کنید: - از انجام تمرینات ورزشی زیر هنگام بیرون زدگی حاد دیسک کمر، خودداری نمایید. - در صورت تشدید درد، برای چند روز تا رفع درد، انجام حرکات ورزشی را متوقف نموده سپس با تعداد کمتری از تمرینات شروع کنید. - برای انجام سایر تمرینات تخصصی حتما با کارشناس یا پزشک متخصص مشاوره نمایید.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

آمادگی پیش از سفر؛ بستن چمدان

آماده شدن برای سفر و شروع یک تعطیلات خوب همیشه توئم با ساعاتی پر استرس برای جمع آوری وسایل سفر و جا دادن تمامی آنها در یک چمدان کوچک است.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مداوای خانگی برای درد خار پاشنه ی پا (بخش آخر)

خار پاشنه پا در اثر تجمع کلسیم در ساختار استخوانی آن ناحیه ایجاد می شود. دلائل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد؛ از جمله دویدن و پریدن بدفعات بر روی سطوح سخت، اختلالات راه رفتن، استفاده از کفش های فرسوده که در محافظت از پا بخصوص ناحیه پاشنه ضعیف عمل می کنند و اضافه وزن. افزایش سن و بیماری دیابت هم از جمله عوامل تاثیرگذار در بروز این مشکل می باشند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

نکات کاربردی برای پیاده روی

به ازای هر 1600 مترپیاده روی، مردی با وزن 68 کیوگرم، 100 کالری، مردی با وزن 90 کیلوگرم، 133 کالری و یک مرد با وزن 113 کیلوگرم، 166 کالری می سوزاند. شما هم بطور تقریبی به همان میزان کالری می سوزانید، چه آن مسافت را پیاده طی کرده و چه آن را بدوید. تنها فرقش در این است که با دویدن مسافت مزبور را سریعتر طی می کنید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

با کاشت 12 سبزی پرمصرف، همواره به سبزی تازه در آشپزخانه خود دسترسی داشته باشید (بخش آخر)

آیا مایل به داشتن یک باغچه کوچک با سبزیجات تازه ای هستید که با دیدن آن تمامی دوستان و همسایگان تان شما را تحسین کنند؟ با مطالعه راهکارهایی از نحوه کاشت، داشت و برداشت دو سبزی محبوب و پر مصرف در آشپزی مطلع شوید و همچنین از لذت پرورش گیاهان و زیبایی داشتن یک باغچه کوچک برخوردار شوید.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19