1. کار و زندگی

آموزش آذیـن طـاق رومـی

جنس مناسب برای این زینت، پارچه پشمی با ضخامت 3 میلی متر و در ابعاد 15 در 15 سانتی متر است.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

هنر نقاشی بر روی سنگ – بچه خوک بازیگوش (بخش دوم)

1- در این مرحله با کمک قلم موی گرد کوچک و استفاده از کمی رنگ آجری با ایجاد سایه هایی بر روی سنگ، تصویر بچه خوک را طبیعی تر نشان می دهیم. در ابتدا با سایه ای خفیف در اطراف سر، صورت، خطوط برآمدگی پاهای حیوان و سایر خطوط شروع کرده، سپس داخل گوش های بچه خوک را سایه می زنیم.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

آرامش ذهن با انجام سرگرمی های پیشنهادی (بخش دوم)

خود را با نوعی سرگرمی مشغول کنید که جریان فکری شما را کاملا مجذوب به خود کرده و در شما ایجاد شعف و شادی نموده، بخصوص سرگرمی که توأم با ابتکار و خلاقیت در شما باشد. یکی از مزایای سرگرمی ها، هدایت فکرتان به سمت مسیرهای جدید و ایجاد خلاقیت در شما می باشد. یک سرگرمی سازنده چه قدیمی و چه جدید به شناخت مجدد از خویشتن کمک کرده و باعث به پرواز در آمدن احساسات شما و نزدیک کردن شما به خود واقعی تان می گردد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

نکات کاربردی برای پیاده روی

به ازای هر 1600 مترپیاده روی، مردی با وزن 68 کیوگرم، 100 کالری، مردی با وزن 90 کیلوگرم، 133 کالری و یک مرد با وزن 113 کیلوگرم، 166 کالری می سوزاند. شما هم بطور تقریبی به همان میزان کالری می سوزانید، چه آن مسافت را پیاده طی کرده و چه آن را بدوید. تنها فرقش در این است که با دویدن مسافت مزبور را سریعتر طی می کنید.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

9 ایده تصویری برای تهیه جعبه های فانتزی (بخش اول)

وقتی صحبت از بسته بندی کادو می شود اولین چیزی که به فکرمان خطور می کند جعبه های فانتزی و شیکی است که می توان هدیه خود را در آن قرار داد. جعبه های آماده فروش معمولا کمی گرانقیمت هستند، در صورتیکه شما با در دست داشتن اقلام معدودی براحتی می توانید این جعبه ها را مطابق با سلیقه خود در ابعاد و رنگ های دلخواهتان در منزل تهیه نمایید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

سازگاری با گرمای تابستان به کمک مواد غذایی (بخش اول)

با فرا رسیدن روزهای گرم و بلند تابستان، خنک ماندن به شما احساس آرامش می دهد. در این ایام، حفظ درجه حرارت طبیعی مرکزی بدن برای سلامتی شما حائز اهمیت است. تغییر ناگهانی دمای بدن بدلیل ماندن در نور مستقیم آفتاب و یا ساعت ها کار کردن در محلی محصور می تواند اثرات نامطلوبی بر عملکرد شما بگذارد، از جمله: گرفتگی عضلات، بروز بثورات جلدی، تهوع و سرگیجه. اگر حرارت بدن تان برای مدتی طولانی بالاتر از حد طبیعی قرار بگیرد، اعضای داخلی بدن نیز می توانند در معرض آسیب باشند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

پیشگیری از آسیب هنگام انجام تمرینات ورزشی

شما هم بالاخره تصمیم گرفته اید که برای تناسب اندام خود بر روی ارابه تندرستی پریده و مراقب سلامت جسمانی خویش باشید. یکی از مهم ترین نکات برای باقی ماندن در این چرخه و پیشرفت در این زمینه، پیشگیری از وارد آمدن صدمات جدی به اعضای بدن می باشد. انجام تمرینات ورزشی ممکنست برای برخی از افراد جنبه تفریحی داشته باشد که اگر نکات اولیه و اساسی آن رعایت نشود، می تواند تفریحی زیان آور محسوب شود.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

23 وسیله ای که می توانید براحتی آنها را کنار گذاشته بدون اینکه کمبودشان را حس کنید (بخش آخر)

در زیر لیستی از وسایلی که احتمالا بیش از یک عدد از آن را ممکنست دراختیار داشته باشید و براحتی می توان با کنار گذاشتن وسیله اضافی به روند عادی زندگی خود ادامه دهید، را برای تان تهیه کرده ایم:
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19