1. سلامت وتغذیه

6 راه حل طبیعی برای پیشگیری از عوارض ناشی از پیری پوست صورت (بخش دوم)

صدها محصول و روش های گرانقیمت برای جوان سازی و زیبایی پوست صورت در دسترس همگان است که ممکنست استفاده برخی از آنها برای سلامتی افراد مضر باشد. لذا پیشنهاد می شود با بکارگیری دستور العمل های ساده و با صرف هزینه هایی بمراتب کمتر، پوست صورت خود را شاداب و درخشان نگاه دارید.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

23 وسیله ای که می توانید براحتی آنها را کنار گذاشته بدون اینکه کمبودشان را حس کنید (بخش اول)

یکی از راه های ورود به سبک زندگی کمینه گرایی (مینیمالیستی)، ایجاد حس پاکسازی و کنار گذاشتن لوازم اضافی در محیط اطراف خودتان می باشد.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

انتخاب زيورآلات متناسب با شکل يقه لباس

در این قسمت می توانید به راحتی زیورآلات را با توجه به شکل یقه خود انتخاب نمایید
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

تصویری هولناک از تاثیر بی خوابی بر انسان (بخش دوم)

بر اساس نتایج تحقیقات اعلام شده در همایش "خواب" در سال 2012 ، خواب شبانه کمتر از شش ساعت خطر بروز سکته را در افراد میانسال و سالمند افزایش می دهد.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

عطر طبیعی برای فضای منزل (بخش دوم)

کمابیش مطلع هستید که در اکثر اسپری ها و مواد خوشبو کننده شیمیایی از موادی مضر برای سلامتی بدن استفاده می شود. بسیاری از این محصولات بخصوص برای افراد مبتلا به آسم ایجاد حساسیت می نمایند. در چنین مواقعی برای جایگزین کردن این بوها با رایحه ای دلپذیر تمایل به استفاده از خوشبو کننده خواهید داشت.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

فواید شگفت انگیز گل رز برای سلامتی پوست و بدن

نه فقط زیبایی گل رز مسحورکننده است بلکه برای سلامتی پوست و بدن شما بسیار مفید است. استفاده داروئی از گل رز به قرن ها پیش بر می گردد. فرمانروایان رم و یونان قدیم برای حفظ سلامت پوست خود، در وانی مملو از گلبرگ های گل رز استحمام می کرده اند و از عصاره ی این گل برای طراوت و سلامت موهای خود بهره می بردند. بانوان برخی کشورهای آسیایی از ترکیبات گل رز بعنوان رژگونه و رژلب استفاده می کنند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

سازگاری با گرمای تابستان به کمک مواد غذایی (بخش اول)

با فرا رسیدن روزهای گرم و بلند تابستان، خنک ماندن به شما احساس آرامش می دهد. در این ایام، حفظ درجه حرارت طبیعی مرکزی بدن برای سلامتی شما حائز اهمیت است. تغییر ناگهانی دمای بدن بدلیل ماندن در نور مستقیم آفتاب و یا ساعت ها کار کردن در محلی محصور می تواند اثرات نامطلوبی بر عملکرد شما بگذارد، از جمله: گرفتگی عضلات، بروز بثورات جلدی، تهوع و سرگیجه. اگر حرارت بدن تان برای مدتی طولانی بالاتر از حد طبیعی قرار بگیرد، اعضای داخلی بدن نیز می توانند در معرض آسیب باشند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

نکات کاربردی برای پیاده روی

به ازای هر 1600 مترپیاده روی، مردی با وزن 68 کیوگرم، 100 کالری، مردی با وزن 90 کیلوگرم، 133 کالری و یک مرد با وزن 113 کیلوگرم، 166 کالری می سوزاند. شما هم بطور تقریبی به همان میزان کالری می سوزانید، چه آن مسافت را پیاده طی کرده و چه آن را بدوید. تنها فرقش در این است که با دویدن مسافت مزبور را سریعتر طی می کنید.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19