1. خانه ودکوراسیون

چگونگی استفاده از رنگ ها برای فراهم کردن فضایی دلپذیر در خانه (بخش دوم)

آیا شما تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل خود دارید؟ اکثریت افراد به تاثیر روانشناسی رنگ های گوناگون معتقدند. بدن، ذهن و احساسات افراد می تواند تحت تاثیر رنگ ها قرار بگیرد. رنگ های متفاوت به طرق مختلف بر روی افراد تاثیر می گذارد، که مشاهده می شود در بین طیف گسترده ی رنگ ها، برخی از آنها تاثیر بهتری بر روی خلق و خوی اشخاص دارند. در زیر به تاثیر و کاربرد 3 رنگ متداول در دکوراسیون منزل اشاره ی مختصری می نماییم:
ادامه مطلب
  1. محیط زیست

راهکارهایی در جهت حمایت از محیط زیست و پیشگیری از آلودگی در منزل (بخش اول)

همواره مصرف صحيح و حفاظت از محيط زيست به عنوان یک وظيفه انسانی مطرح بوده است. لذا آموزش به افراد جامعه در جهت استفاده صحيح از محيط زيست از اهميت ويژه ای برخوردار است. در زیر راهكارهايی عملی برای تشویق آحاد جامعه به مشاركت در حفظ محيط زيست اشاره شده است.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

آرامش ذهن با انجام سرگرمی های پیشنهادی (بخش دوم)

خود را با نوعی سرگرمی مشغول کنید که جریان فکری شما را کاملا مجذوب به خود کرده و در شما ایجاد شعف و شادی نموده، بخصوص سرگرمی که توأم با ابتکار و خلاقیت در شما باشد. یکی از مزایای سرگرمی ها، هدایت فکرتان به سمت مسیرهای جدید و ایجاد خلاقیت در شما می باشد. یک سرگرمی سازنده چه قدیمی و چه جدید به شناخت مجدد از خویشتن کمک کرده و باعث به پرواز در آمدن احساسات شما و نزدیک کردن شما به خود واقعی تان می گردد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن6

شاید شما یکی از آن دسته افرادی باشید که برای تامین انرژی یک روز پر مشغله کاری تان با نوشیدن یک قوطی آشامیدنی انرژی زا و یا با خوردن یک کپسول ویتامین انرژی لازم را بدست آورید! اما با این انتخاب، شما سریع به مقصد نخواهید رسید. به بیانی دیگر خواسته شما با جایگزینی به مراتب سالم تر نظیر مواد غذایی موجود در طبیعت از قبیل کاربوهیدرات ها، پروتئین ها و فیبرها امکان پذیر است.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

پیشگیری از آسیب هنگام انجام تمرینات ورزشی

شما هم بالاخره تصمیم گرفته اید که برای تناسب اندام خود بر روی ارابه تندرستی پریده و مراقب سلامت جسمانی خویش باشید. یکی از مهم ترین نکات برای باقی ماندن در این چرخه و پیشرفت در این زمینه، پیشگیری از وارد آمدن صدمات جدی به اعضای بدن می باشد. انجام تمرینات ورزشی ممکنست برای برخی از افراد جنبه تفریحی داشته باشد که اگر نکات اولیه و اساسی آن رعایت نشود، می تواند تفریحی زیان آور محسوب شود.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

آرامش ذهن با انجام سرگرمی های پیشنهادی (بخش اول)

اشتغال به یک سرگرمی می تواند به آزاد شدن ذهن از درگیری های فکری بیانجامد. هر یک از سرگرمی های اشاره شده در زیر می تواند یک استراحت و یا یک زنگ تفریح برای روز پر مشغله و توئم با استرس شما بوده و به تخلیه ذهن شما کمک کند. انجام سرگرمی شما را وادار به استراحت نموده و همچنین شرایطی مشابه مدیتیشن (تمرکز فکر) را برای تان فراهم می نماید، که در نهایت به تمامی درگیری های ذهنی شما خاتمه داده و توجه شما را فقط معطوف به آن سرگرمی می نماید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

دانستنی های مفید در باره راه رفتن

یکی از نتایج برنامه تحقیقاتی پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت، تاثیر 58% کاهش ریسک ابتلا به این بیماری بکمک راه رفتن است. یکی از عوامل افزایس خطر مبتلا شدن به بیماری دیابت، افزایش وزن فرد می باشد. با انجام 150 دقیقه پیاده روی مداوم در هفته می توان وزن را بین 5.5 تا 7 کیلوگرم کاهش داد.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

ایده هایی ساده برای آموزش فرزندان خردسال

پدر و مادر ها در قبال فرزندان خود از مسئولیت مهمی برخوردار هستند. ما بعنوان سرپرست خانواده خود را در قبال فراهم کردن محیطی شاد و امن برای کودکان مان مسئول می دانیم. تا زمانیکه خردسال هستند بدلیل آسیب پذیری شان بشدت نگران شان هستیم و وقتیکه بزرگتر هم می شوند باز هم نگران شان هستیم چرا که همیشه بهترین ها را برای شان می خواهیم. در این اثناء برخی اوقات دچار احساس خستگی و ناتوانی می شویم. پس با ایده هایی متمایز و در عین حال بسیار ساده سعی در ایجاد تنوع و فراهم نمودن اوقاتی خوش در کنار فرزندان مان می نماییم
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19