1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی طبیعی برای افزایش سوخت و ساز بدن (بخش دوم)

ویژگی برخورداری از سوخت وساز سریع در بدن، هدیه ای ارزشمند است. این خصوصیت باعث پیشگیری از افزایش سریع وزن شده و به جذب بهتر مواد معدنی و ویتامین ها کمک می کند. راههای طبیعی بسیاری برای افزایش سوخت وساز بدن وجود دارد. با تمرین می توان این راهکارها را بشکل عادت در خود نهادینه نمود، لذا در زیر به ارائه چند نمونه از آن می پردازیم. با گذشت یکهفته از رعایت موارد زیر خود به افزایش انرژی و سوخت وساز در بدن تان پی خواهید برد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مداوای خانگی برای درد خار پاشنه ی پا (بخش اول)

خار پاشنه ی پا بیماری شایعی است که در اثر تجمع کلسیم در ساختار استخوانی پاشنه ی پا ایجاد می شود. این وضعیت ممکنست حداقل یکبار در طول زندگی هر فرد پیش بیاید بدون اینکه از آن مطلع شود، چرا که در بسیاری از افراد بدون علائم ظاهری بروز می کند. زمانیکه بر اثر تجمع کلسیم بافت های اطراف پاشنه ی پا متورم و ملتهب می شوند، درد خار پاشنه پا ظاهر می شود.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 9

نتیجه تحقیق دانشگاه کمبریج در سال 2011 نشانگر این مطلب است که مواد غذایی سرشار از پروتئین می تواند به شما در بیدار ماندن توئم با هوشیاری و آغاز یک روز پر انرژی کمک کند. گذشته از تخم مرغ، شیر و یا ماست، مصرف پروتئین در وعده غذایی صبحانه ممکنست برای تان خیلی دلپذیر نباشد. با کاستن و یا حذف پنیر خامه ای پر چرب، کره و یا مارگارین و افزودن پنیر محلی غنی از پروتئین، صبحانه خود را به یک وعده غذایی سالم تبدیل نمایید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 10

ماست در اثر کشت باکتری‌هایی که شامل پروبیوتیک‌های مفید برای هضم مواد غذایی می باشند بعمل می آید. ماست یونانی با یک روش سه مرحله‌ای طولانی آبگیری بعمل آمده و تبدیل به ماستی بسیار غلیظ می گردد. این نوع ماست یک ترکیب خوب برای دستورپخت غذاها و دسرها می باشد. از جمله مزایای ماست‌های یونانی این است که حاوی چند نوع کشت باکتریایی هستند که به طور طبیعی آن‌ها را به یک ماده میکروارگانیسمی (پروبیوتیک) تبدیل می‌کند.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

15 کاری که شما به عنوان پدر و یا مادر می بایستی برای فرزندان تان انجام دهید تا آنها متوجه عشق و محبت شما شوند (بخش آخر)

برای انتخاب لباس روز بعد کودک تان و یا انتخاب مقصد مسافرت برای تعطیلات پیش رو را با همفکری ایشان انجام دهید. نحوه گفتگوی تان به شکلی باشد که آنها با علاقه در تصمیم گیری شرکت کرده و نظر واقعی خود را بیان کنند. این موقعیت خوبی برای یادگیری استقلال در تصمیم گیری البته با راهنمایی های پدر و مادر می باشد
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی برای داشتن دندانهایی سفیدتر و شفاف تر (بخش اول)

آیا دندان های مروارید نشان شما شفافیت خود را بدلیل ظهور لکه های خاکستری و یا زرد رنگ از دست داده اند؟ با افزایش سن، رنگ دندان ها تیره تر می شوند، اما بعضی مواد غذایی، نوشیدینی ها و محلول های شوینده دهان نیز در تحقق این مسئله نقش دارند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

بایدها و نبایدهای صرف غذا (بایدها)

ریشه تمامی آداب در یک اصل خلاصه می شود؛ احترام به فرهنگ غذا خوردن افراد و یا به بیانی دیگر، در پیش گرفتن رفتاری مناسب که تاثیری خوب بر جمع حضار داشته باشد.
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

خودداری از استفاده همزمان محصولات آرایشی

در این ایام آنقدر به تعداد محصولات آرایشی افزوده شده است که در استفاده از آنها کاملا سردرگم می شویم. همانطور که می دانید مواد متفاوتی در ساخت محصولات آرایشی بکار رفته است که برخی از آنها قابلیت استفاده همزمان با هم را ندارند. در این مطلب به پنج مورد از این محصولات اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19