1. خانه ودکوراسیون

23 وسیله ای که می توانید براحتی آنها را کنار گذاشته بدون اینکه کمبودشان را حس کنید (بخش دوم)

شاید برای شروع، تصمیم گیری نسبت به اینکه شما دقیقا به کدامیک از وسایل خود نیاز خواهید داشت کمی سخت باشد، لذا توصیه می شود ابتدا نسبت به جمع آوری اقلامی که به آنها نیاز ندارید اقدام نمایید. لوازم اضافه معمولا یا بهنگام خرید ازدواج و یا در طی سالها بدلیل علاقه به داشتن آنها جمع آوری می شود. بطور حتم در منزل هر شخصی از یک وسیله به تعداد دوعدد مشابه وجود دارد.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

ش21 قلم از وسایل منزل با کاربردی دوگانه (بخش آخر)

در دنیای امروزه، نمی توان فقط به یک کاربرد از وسایل منزل اکتفا نمود، بلکه نیاز به وسایلی داریم که بتوان از آنها برای امور مختلفی استفاده کرد. برای همین منظور گاهی اوقات وسیله ای را برای منظور دیگری غیر از آنچه که هدف اصلی طراحی اش بوده است استفاده می کنیم. در زیر به 7 وسیله ی منزل با کاربردی دوگانه اشاره می کنیم.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 1

شاید شما یکی از آن دسته افرادی باشید که برای تامین انرژی یک روز پر مشغله کاری تان با نوشیدن یک قوطی آشامیدنی انرژی زا و یا با خوردن یک کپسول ویتامین انرژی لازم را بدست آورید! اما با این انتخاب، شما سریع به مقصد نخواهید رسید.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی طبیعی برای افزایش سوخت و ساز بدن (بخش اول)

ویژگی برخورداری از سوخت وساز سریع در بدن، هدیه ای ارزشمند است. این خصوصیت باعث پیشگیری از افزایش سریع وزن شده و به جذب بهتر مواد معدنی و ویتامین ها کمک می کند. راههای طبیعی بسیاری برای افزایش سوخت وساز بدن وجود دارد. با تمرین می توان این راهکارها را بشکل عادت در خود نهادینه نمود، لذا در زیر به ارائه چند نمونه از آن می پردازیم.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهی جدید برای مقابله با افسردگی فصلـی

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که با شروع فصل سرما و در هوای ابری دچار افسردگی می شوید؟ شما ممکنست دچار اختلالات خلقی فصلی (SAD=Seasonal Affective Disorder) شده باشید، که نوعی افسردگی است که با شروع فصل سرما بروز کرده و باعث کج خلقی، بی قراری، احساس ناامیدی و ایجاد مشکل در تمرکز و خواب شما می گردد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی طبیعی برای افزایش سوخت و ساز بدن (بخش دوم)

ویژگی برخورداری از سوخت وساز سریع در بدن، هدیه ای ارزشمند است. این خصوصیت باعث پیشگیری از افزایش سریع وزن شده و به جذب بهتر مواد معدنی و ویتامین ها کمک می کند. راههای طبیعی بسیاری برای افزایش سوخت وساز بدن وجود دارد. با تمرین می توان این راهکارها را بشکل عادت در خود نهادینه نمود، لذا در زیر به ارائه چند نمونه از آن می پردازیم. با گذشت یکهفته از رعایت موارد زیر خود به افزایش انرژی و سوخت وساز در بدن تان پی خواهید برد.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

23 وسیله ای که می توانید براحتی آنها را کنار گذاشته بدون اینکه کمبودشان را حس کنید (بخش سوم)

در زیر لیستی از وسایلی که احتمالا بیش از یک عدد از آن را ممکنست دراختیار داشته باشید و براحتی می توان با کنار گذاشتن وسیله اضافی به روند عادی زندگی خود ادامه دهید، را برای تان تهیه کرده ایم:
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

تاثیر رژیم غذایی بر بیماری آرتـروز

آرتروز (تخریب غضروف مفصل)، اختلالی است که توئم با درد و التهاب مفصل می باشد. آرتروز به اشکال مختلفی دیده می شود که شایع ترین آنها استئوآرتریت (Osteoarthritis) و آرتریت روماتویید (Rheumatoid arthritis) می باشند. بیماری آرتروز را برخلاف دیگر بیماری های مشابه نمی توان با یک رژیم غذایی خاص و یا مصرف مواد غذایی مخصوص درمان نمود. با رعایت رژیم غذایی (شامل مواد ضد التهاب) تنها می توان به کاهش درد و علائم در مفصل های درگیر کمک نمود.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19