1. سلامت وتغذیه

فواید دارچیـن (بخش دوم)

از روغن دارچین برای مداوای تومورها، ملانوما یا تومور بدخیم پوستی و سرطان معده استفاده می شود. شکر موجود در مواد غذایی که می تواند به ایجاد سرطان کمک کند با کمک روغن دارچین در سطح خون تنظیم می گردد. سلول های سرطانی برای بقای خود نیاز به شکر دارند در صورتیکه دارچین با گرسنه نگه داشتن این سلول ها به از بین بردن شان کمک می کند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 7

نتیجه تحقیقات بعمل آمده بر روی نوشیدنی انرژی بخش قهوه؛ نشانگر تاثیر آن در کاهش خطر ابتلا به افسردگی می باشد. بررسی محققین دانشگاه کلمبیا و مدرسه Public Health هاروارد بر روی 50.000 خانم نشان داده است، آن تعداد افرادی که در روز 2 الی 3 فنجان قهوه کافئین دار مصرف کرده اند، 15% کمتر از اشخاصی که فقط در هفته یک فنجان قهوه نوشیده اند، مبتلا به افسردگی شده اند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مراقبت از پوست، مو و سلامتی با استفاده از جـو (بخش اول)

بلغور جو دوسر علاوه بر اینکه یک ماده غذایی سالم است، صبحانه ی خوشمزه ایست که به کاهش وزن بدن کمک می کند. علاوه بر این، کاربرد های بی نظیر و خواص چشمگیری دارد که برای اطلاع شما، در زیر به تعدادی از آنها اشاره می نماییم:
ادامه مطلب
  1. کار و زندگی

بهترین زمان برای انجام هر کاری (بخش دوم)

بهترین زمان برای تمرینات ورزشی مرتبط با پرورش عضلات ساعت 6 بعد از ظهراست. در این محدوده زمانی حرکات پرشی، قدرتی و کششی شما سریعتر و با توان بیشتری انجام می گیرد. در این زمان دمای بدن شما در بالاترین سطح، مفاصل دارای انعطاف پذیری بیشتر، هدایت عصبی سریعترو گردش خون عضلات شما قویتر می باشد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

تقویت ناخن های دست با یک فرمول خانگی

ممکنست شما از آن دسته افرادی باشید که همیشه بدنبال یافتن ساده ترین و آسان ترین راه برای حفظ سلامت خود می باشید. بهمین خاطر در ادامه بحث یکی از ساده ترین راه های محافظت و تقویت ناخن های دست را برای تان شرح می دهیم. همانطور که می دانید روغن زیتون ماده ای شفابخش و معجزه گر است. بهمین دلیل از روغن زیتون در محصولات بهداشتی برای تقویت پوست و مو استفاده می شود.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی برای داشتن دندانهایی سفیدتر و شفاف تر (بخش دوم)

هنوز هم افرادی هستند که پایبند استفاده از روش های سنتی برای این منظور می باشند، نظیر مسواک کردن دندان ها با استفاده از کمی بیکینگ سودا (baking soda). همچنین برخی مواد غذایی مانند کرفس، سیب، گلابی و هویج باعث ترشح بزاق در دهان و خروج باقیمانده مواد غذایی از بین دندان ها می شوند.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 11

ترکیب غلات سبوس دار و شیر کم چرب برای آغاز یک روز کاری بسیار مناسب است. این وعده غذایی همانگونه که انتظار می رود حاوی پروتئین، فیبر و کربوهیدرات های نوع پیچیده که به آرامی هضم می شود، می باشد و از مزایای دیگر آن می توان به آماده شدن سریع آن شاره نمود.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن (بخش آخر)

اسفناج گیاهی با برگ های سبز، منبع غنی از موادی همچون فولات یا اسید فولیک (ویتامین B9)، ویتامین E و ویتامین K می باشد. این سبزی به پیشگیری از بیماری زوال عقل کمک می کند. نصف پیمانه اسفناج پخته حاوی 3/1 اسید فولیک مورد نیاز بدن شما و پنج برابر ویتامین K ای است که بدن شما در روز نیاز دارد.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19