1. کار و زندگی

ویژگی های شخصیتی فردی که شایستگی ازدواج با شما را دارد (بخش اول)

ازدواج یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی هر فردی است که نباید بدون تامل و تفکر در باره آن تصمیم گرفت. در زیر بطور مختصر به ویژگی های شخصیتی فردی که لایق ازدواج با شما است، می پردازیم.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 2

شاید شما یکی از آن دسته افرادی باشید که برای تامین انرژی یک روز پر مشغله کاری تان با نوشیدن یک قوطی آشامیدنی انرژی زا و یا با خوردن یک کپسول ویتامین انرژی لازم را بدست آورید! اما با این انتخاب، شما سریع به مقصد نخواهید رسید. به بیانی دیگر خواسته شما با جایگزینی به مراتب سالم تر نظیر مواد غذایی موجود در طبیعت از قبیل کاربوهیدرات ها، پروتئین ها و فیبرها امکان پذیر است.
ادامه مطلب
  1. محیط زیست

44 راهکار مقرون به صرفه در جهت حمایت از محیط زیست (بخش سوم)

1. ساک های خرید پارچه ای را جایگزین کیسه های پلاستیکی نمایید. در صورت اجبار به استفاده از کیسه پلاستیکی خرید، با تمیز نگاه داشتن آن، می توانید در خرید های بعدی نیز از آن مجددا استفاده کرده و یا آنها را به فروشنده بازگردانید
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهی جدید برای مقابله با افسردگی فصلـی

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که با شروع فصل سرما و در هوای ابری دچار افسردگی می شوید؟ شما ممکنست دچار اختلالات خلقی فصلی (SAD=Seasonal Affective Disorder) شده باشید، که نوعی افسردگی است که با شروع فصل سرما بروز کرده و باعث کج خلقی، بی قراری، احساس ناامیدی و ایجاد مشکل در تمرکز و خواب شما می گردد.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

راهکارهایی طبیعی برای افزایش سوخت و ساز بدن (بخش اول)

ویژگی برخورداری از سوخت وساز سریع در بدن، هدیه ای ارزشمند است. این خصوصیت باعث پیشگیری از افزایش سریع وزن شده و به جذب بهتر مواد معدنی و ویتامین ها کمک می کند. راههای طبیعی بسیاری برای افزایش سوخت وساز بدن وجود دارد. با تمرین می توان این راهکارها را بشکل عادت در خود نهادینه نمود، لذا در زیر به ارائه چند نمونه از آن می پردازیم.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 9

نتیجه تحقیق دانشگاه کمبریج در سال 2011 نشانگر این مطلب است که مواد غذایی سرشار از پروتئین می تواند به شما در بیدار ماندن توئم با هوشیاری و آغاز یک روز پر انرژی کمک کند. گذشته از تخم مرغ، شیر و یا ماست، مصرف پروتئین در وعده غذایی صبحانه ممکنست برای تان خیلی دلپذیر نباشد. با کاستن و یا حذف پنیر خامه ای پر چرب، کره و یا مارگارین و افزودن پنیر محلی غنی از پروتئین، صبحانه خود را به یک وعده غذایی سالم تبدیل نمایید.
ادامه مطلب
  1. خانه ودکوراسیون

ش21 قلم از وسایل منزل با کاربردی دوگانه (بخش آخر)

در دنیای امروزه، نمی توان فقط به یک کاربرد از وسایل منزل اکتفا نمود، بلکه نیاز به وسایلی داریم که بتوان از آنها برای امور مختلفی استفاده کرد. برای همین منظور گاهی اوقات وسیله ای را برای منظور دیگری غیر از آنچه که هدف اصلی طراحی اش بوده است استفاده می کنیم. در زیر به 7 وسیله ی منزل با کاربردی دوگانه اشاره می کنیم.
ادامه مطلب
  1. سلامت وتغذیه

مصرف مواد غذایی سالم بمنظور تامین انرژی روزانه بدن 1

شاید شما یکی از آن دسته افرادی باشید که برای تامین انرژی یک روز پر مشغله کاری تان با نوشیدن یک قوطی آشامیدنی انرژی زا و یا با خوردن یک کپسول ویتامین انرژی لازم را بدست آورید! اما با این انتخاب، شما سریع به مقصد نخواهید رسید.
ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19